14 augusti - 09

Nu sitter jag ute i hammocken och tar det lugnt. Precis kommit hem från en cykeltur med mamma. Det är sjukt fint väder ute, men ändå är det ganska kyligt. Det blåser riktigt kallt faktiskt! :O

Igår orkade jag verkligen inte uppdatera något här, jag är ledsen för det. Men nu på slutet har jag inte känt något behov av att skriva, jag får hoppas det kommer tillbaka snart.

Snart kommer farmor och farfar hit för att fira mig. Efter det blir det chilli ett tag och sedan blir det att titta på fotboll. Smedjebacken möter Malung hemma. Efter den matchen får jag se vad som händer, kanske kollar på film med någon?!

Imorgon vet jag i alla fall vad jag ska göra, Becca och jag drar upp till Ludvika och blir kvar där tills nattbussen går. För imorgon är det vattenfestivalen där, får se hur det blir.



Åh vad härligt det låter med att sitta ute i en hammock!:)



Kram

2009-08-14 // 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback