16 augusti - 09

Sitter i vardagsrummet just nu och kikar i den gamla skolkatalogen. På något sätt kommer det kännas konstigt nu när alla 90:or på skolan är borta och det istället kommer upp 93:or. Men det är bara att gilla läget! För som sagt, imorgon drar allvaret igång igen. Denna gång kommer jag i en ny klass, spei08a blir den klassen som jag ska spendera två år i. Jag hoppas det blir bra, men det vet man aldrig. Kan ju i alla fall inte bli sämre än förra! Skulle det mot all förmodan bli det så har jag ändå mina brudar!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, peppa igång för skolan kanske. Det blir i alla fall läggdags tidigt, för nu är jag trött. Vaknade halv tio av att pappa "pratade" i telefon, eller snarare skrek. Jag kunde lätt ha somnat om, men tyckte jag va smart om jag gick upp tidigare. Men just nu känner jag att det var väldigt dumt gjort!



» lisa

baby,vi har varandra<3

2009-08-16 // 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback