26 augusti - 09

Igår blev det inget inlägg alls, men jag var så sjukt trött. Gick till 16.00 i skolan, så det var därför. Idag hade jag först engelska, då fick jag reda på vad jag fick för poäng på diagnostestet vi gjorde förra veckan. Det var precis på gränsen då man skulle vara nöjd, så jag får väl ta och bli det då. Engelska är ju ändå det sämsta ämnet, eftersom jag är kass på det! När engelskan var slut var det dags för italienska! Vad ska man säga?  Ja, det finns roligare grejer att göra. Allt är roligare, men men. Behöver bara läsa det hela tvåan sen behöver jag inte läsa mer. Fick även sluta en kvart tidigare idag, så Becca och jag var glada för vi hann med den tidigaste bussen då!

När jag kom hem fixade jag lite mat och sedan drog mamma och jag till Ludvika. Först gjorde jag ett syntest och jag såg kanonbra! haha. Det gick på cirka 1 minut, så när det var klart handlade mamma och jag massa mat. Tro mig, det var inte bara på en affär. Men nu är jag i alla fall hemma, och det är skönt.. för jag är trött! Ovanligt va?

Imorgon har jag bara en lektion och det är matte, drygt men jaa måste göras.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback