30 augusti - 09

Nu sitter jag här i köket och försöker göra klart företagsekonomi frågorna. Men jag har verkligen stannat på en fråga och den är: Vilka behov har unga människor? 
Man ska försöka komma på 5 olika, och det är svårt. För jag vet inte själv! Men men, får väl helt enkelt hoppa över den om jag inte kommit på det inom några minuter.

Igår mötte jag Lisa och vi cyklade ned till ICA. Där köpte vi oss varsin påse naturgodis och vi hyrde även filmen "I taket lyser stjärnorna". Sedan drog vi hem och Lisa fick direkt färga mitt hår, vi började med blond färg. Det blev inte så jätte stor skillnad, förutom att den hemska utväxten nu är borta! När det var klart gjorde vi några röda slingor i. Bra eller dåligt, nja kan inte säga. Vet bara att jag är väldigt ovan med det.

När färgningen var klar kom Becca, eller hon kom precis när vi skulle göra slingor, så fick även lite hjälp av henne.  :) När frillan var klar slog vi på filmen och vi åt popcorn och naturgodis till. Gott! Jag tycker filmen var riktigt bra, dock sorglig.


suddig bild, men det är i alla fall jag och becca! haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback