6 augusti - 09

Sitter just nu och tar det lite lugnt. Tidigare har jag spelat lite kort med bror och även solat. Helt underbart väder är det ute, men klarar inte att sitta mer i solen nu. Har faktiskt fått lite färg, och det är huvudsaken :) Kom på nu att jag även har målat naglarna idag, usch vad drygt det var! Men klarade att göra en skaplig fransk manikyr på mig själv i alla fall. För vet ni, imorgon fyller ju jag faktiskt 17 år :) Det blir att fira dagen på Birka Paradise med de bästa!





åh fint du sjöng i inlägget längre ner! :)



var med i min tävling på http://tsundin.blogg.se , tävlingen finns i kategorin bloggtävling :)



(vill du inte vara med i tävlingen, klicka bara in på bloggen å höj min besöksstatistik) :D

2009-08-06 // 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback