dålig uppdatering..

Nu blir det första inlägget för idag, har inte riktigt haft ork att skriva något tidigare. Idag blev jag väckt av telefonen ungefär klockan 12. Det gjorde mig inte särskilt glad eftersom jag inte sovit så mycket inatt. Men sånt får man räkna med ibland. När jag hade fixat och trixat åkte mamma och jag till Nisses och kollade lite. Köpte en marabou jordgubb, för alla säger att den är så god. Jag tycker den var god, men inte sådär wow.

När vi kom hem la jag mig direkt på soffan, för det small i mitt huvud och jag blev helt ur. Tyckte det var bäst att ta det lite lugnt då. Tyvärr kunde jag inte somna, men det blev bättre ändå.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på en film på trean. Den heter Stolthet och fördom. Faktiskt så är den helt okej, fast den känns gammaldags.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback