En lugn kväll..

Nu har vi hunnit med att grilla. Eller det var i och för sig gaaaaanska många timmar sen. Men maten var i alla fall god och framför allt salladen. (den fixa jag) . haha. När hela familjen hade ätit upp maten bestämde sig David och jag för att kolla på filmen "Yes Man", som jag såg för någon dag sedan. Men han ville se den och jag tyckte om den så mycket, så varför inte :D Provade nyss lite kläder och jag vet precis vad jag ska ha på bussresan till Stockholm på fredag (ska på kryssning). Det blir mina ljusa jeansleggings och en tunn rosa "tröja" ovanpå. Jag köpte båda grejerna på H&M i Borlänge. Skorna som jag har på bilden som kommer snart köpte jag också, men på Wedins. Sista paret var det, så nu är jag glad tjej :)



Vilken blogg du har :)

2009-08-01 // 23:27:13
» JW

och du är en grymtfin tjej:)

2009-08-02 // 00:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback