Fullproppad dag..

Nu kommer dagens första inlägg, jag har inte hunnit tidigare. Vaknade ungefär elva imorse, gjorde iordning mig och åt sedan frukost. Efter frukosten cyklade mamma och jag till banken för jag skulle fixa så mina jobbpengar kom in på mitt konto. När det var fixat åkte vi till alla släktingar på Kyrkogatan och pratade om kalas på söndag. Efter det cyklade vi hem och då bakade jag direkt några chokladrutor. Tog ungefär 1 timme och precis när jag tagit ut plåten från ugnen, åkte vi och hälsade på farmor.

Sedan åkte vi hem och då bestämde sig mamma, pappa och jag för att åka upp till Ludvika. Så det gjorde vi. Pappa köpte lite kläder och mamma och jag handlade mat och grejer till kalaset. När allt var handlat åkte vi hem. Så fort vi kom hem lagade vi mat, det blev tacos fast med kyckling istället för köttfärs. Det blev riktigt gott faktiskt. När jag hade ätit klart gick jag ner och bastade och duschade. Blev hur avslappnad som helst, jag behövde verkligen det. När jag hade torkat mig och smörjt in mig med bodylotion så började jag baka bullar. Jag vill inte ens prata om hur det gick. Bullbakningen tog i alla fall 2 timmar, så jag satt mig precis vid datorn.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback