Klia klia klia..

Gårdagen blev .. sådär faktiskt. I början såg allt så bra ut och vi la ut burarna, sedan bestämde sig himlen för att öppna sig. Så efter det regnade det precis hela kvällen/natten. Det var faktiskt riktigt trist, gick inte alls att vara ute. Vi satt nästan hela tiden på husvagnens "altan". haha. Där hade vi ju i alla fall tak över huvudet! Men en sak som det var bra om igår var myggorna. Vart man är var hade man tusen myggor runt sig! Just nu har jag hittat 35 myggbett på mig, men vet att jag har fler. För på huvudet kan jag inte räkna dem. Men jag vet att det finns många där, för det kliar så jag håller på att bli tokig!

Idag blir det bara att ta det lugnt, för jag känner mig verkligen trött!


bror & jag satte fisk i alla burar.


braxhuvudet var äckligast!


sedan slängde vi i burarna.


bror, pappa & jag kollar burarna i regnet


hej och hå michelingubbe. haha


curry och jag kör egopic. Med lika blick och allt ;)


även bror och jag tog egopic. :)


nu v ar det dags att åka hem.





du har nog aldrig haft ett riktigt förhållande,

2009-08-23 // 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback