Nu är kalaset avklarat..

Idag vaknade jag klockan 10, kunde ha sovit mycket längre. Men jag ville helt enkelt känna mig duktig. Jag gjorde direkt i ordning två tårtor till kalaset. Inuti blev det chokladpudding och krossade hallon. När jag hade gjort det var det dags att duscha och sedan lägga sig ute i hängmattan och chilla lite.  Det var riktigt skönt vill jag lova. Efter ett tag gick jag in och garnerade tårtorna med non-stop och hallon. De blev faktiskt helt okej fina.

När jag hade kladdat klart med det tog  jag på mig lite andra kläder och sedan kom gästerna. Jag fick mest pengar, men det var ju faktiskt det jag önskade mig :)


jag


jag


syster Jenny och jag


Fredrik, Jenny, Pappa och jag



skulle vara coolt om du visade hur du sminkar dig och har för produkter..

2009-08-15 // 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback