pang tjong..

Just nu börjar det småmullra lite ute, så jag är beredd att dra ut allt vi har. För jag vet hur det är när blixten slår ned i något man har. För kanske ett år sen slog den ut vår dator, pappa skulle rycka ur, men han glömde telefonjacket. Det var en hemsk tid för mig! haha. Sen är det inge kul nu när jag är ensam hemma, david är borta, mamma jobbar, pappa golfar. För jag kan erkänna att jag är rädd när det åskar, usch det är verkligen inte kul.

Jag håller i alla fall på att ladda upp min dator nu, så jag kan kolla på film om ovädret kommer närmare. Men det hoppas jag inte att det gör. Tyvärr så tror jag att det kommer göra det, känner av det i mitt huvud. Varje gång ovädret är påväg så får jag riktigt ont i huvudet.



» Ida

Bor du i Stockholm?

2009-08-10 // 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback