Underbar kväll..

Just nu sitter jag ute i hamocken och jag har bara shorts och linne på mig. Underbart skönt är det ute nu. Tidigare idag var mamma, bror och jag i Ludvika. Bror gjorde en hel del fynd, men han behövde det, eller i alla fall mer än mig. Efter Ludvika cyklade mamma, moster och jag ned på juniorfotboll. Smedjebacken mötte Söderbärke och den matchen slutade 2-4.



Du är verkligen underbar:) <3, så jäkla fin, jag hade ett hjärta en gång som bestod utav ångerfull väntan, av att någon gång få ha en tjej som denna underbara Linnea, hon är verkligen den UNDERBARA:), och då menar jag verkligen det, hon är den ända!, och slutligen hon är VERKLIGEN den ända:), hon får mig att le så fort jag pratar med henne, ni som ser detta;), ta vara på chanserna ni får:), ni vet aldrig när nästa dyker upp, en gång är en mkt värdefull gång:)

2009-08-05 // 09:14:21
» FS

Till och med 118 100 dissar Dessie och hissar Paulina?



Läs mer här: http://falsksanning.blogg.se/2009/august/tom-118-100-tycker-bast-om-paow.html#comment



kraam♥

2009-08-05 // 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback