VATTENfestival..

Nu sitter jag här nyduschad och fräsch. Becca och jag drog som sagt upp till Ludvika och vattenfestivalen. Först gick vi runt och sedan träffade vi Anna och Evelina så vi snackade lite med dem, och sedan gick vi tillsammans till Hemköp. Där var det faktiskt skönt att gå in pga. att det regnade ute.

När vi hade gjort det drog Becca och jag till Engel och åt tacotallrik. Det var gott, dock gjorde det mig väldigt illamående! Tim, Oskar, och Dennis gjorde oss även sällskap litet tag när vi precis hade ätit upp. Sedan drog vi ut och... frös. Var meningen att vi skulle åka hem med nattbussen men Beccas pappa hämtade oss istället! Tack och lov :)


Dennis och Tim


en glad Tim


något band som spela. Var faktiskt bra!


jag och Becca var lite blöta!


jag var lite blöt! vanligtvis är mina skor ljusblåa :)


haha ^^ du glömde jue skriva om vår fina köande för påsen ;) hahaha <3

2009-08-16 // 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback