16 december - 09

Nu ska jag göra ett försök att skriva ned någonting här.. Känner att jag inte har någon ork, har inte det till någonting nu längre.. Idag hade jag först engelska i skolan, och då tittade vi på en DÅLIG film. Det var den sämsta jag sett, och syntes att alla andra också tyckte det! hahaha.

Efter det var det dags för italienska, och prov! Jag tror faktiskt jag klarade det ganska bra, tack vare julsånger. Becca förstår! haha.

Föresten, imorse när jag vaknade hade jag jättesvårt att andas och det sved. Så jag drack en Samarin (BLÄ!!!) och sedan tog jag lite av mammas gamla astmamedicin. Kände när jag satt på bussen att det blev mycket bättre, men blev att darra i hela kroppen. Men det är så det kan bli när man tar medicinen.

På bussen hem från skolan fick jag en hostattack, ni vet en sådan där som håller på hur länge som helst? Min tog nästan aldrig slut, och tårarna bara rann.. haha. Lite komiskt!

Jag har precis vaknat, det var skönt att få sova lite. Kände mig frysen och lite yr innan, men det är mycket bättre nu. Mamma har även varit gullig och gjort en brasa i öppna spisen :)


en trött linnea!


» Neha

Vilken snäll mamma du har=)

2009-12-16 // 20:12:36

kanske du darrar och fryser för att du aldrig äter..

2009-12-16 // 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback