20 december - 09

Nu tänkte jag att jag ska försöka skriva något här. Idag vaknade jag av världens hosta och det har faktiskt pågått hela dagen. Slemmet börjar blandas med blod, så jag måste fått något sår efter allt hostande. Lite jobbigt faktiskt!

Idag har jag städat, julpyntat, kollat film och tittat på Robinson.. Just ja, har även varit ned och fixat tändved till brasan, jag är kingen! Haha. Blev lite hungrig efter det och då åkte David och köpte Brandt's mat, mums!



Hej, titta gärna in på min blogg ! :)

2009-12-20 // 17:47:09
» bella

OJ, det låter inte bra, med halsen alltså. Läskigt... Cool blogg, särskilt bilen på dejj längst upp i headern.

2009-12-20 // 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback