22 december - 09

På slutet har det här med att blogga inte varit det första jag tänkt på. Jag känner att jag helt enkelt inte haft något speciellt att skriva, och då kan man lika gärna ta en liten paus i två dagar. Nu kommer i alla fall ett nytt inlägg :)

Vaknade ungefär 12.00 imorse, och då va jag ändå jättetrött! haha. Åt lite frukost ochefter det fixade jag iordning mig. Mamma och jag åkte sedan ut och fixade saker, eller fixade kanske man inte säger. Hälsade på vid småkusinerna, handlade på Konsum/Ica. Var på Nisses, hämtade min astmamedicin på apoteket. Sedan vet jag inte om vi gjorde så mycket mer, men dagen gick i alla fall riktigt snabbt!

När vi kom hem blev jag besviken, julgranen var redan klädd.. Men men som David sa: "Traditioner är till för att brytas". haha. Pappa och han fixade maten, och när vi ätit gjorde David och jag knäck. Himla jobbigt att stå och röra om hela tiden, men det blev nog bra!




» Odile

Då var det en dag kvar, till den efterlängtade dagen för barn.

Då vi får fira med familjen och mysa framför tv med Kalle Anka och hans vänner.

Då man äter julskinka och dricker glögg, med olika sorters godis.

Hoppas du får en underbar julafton och god jul på dig :)

2009-12-23 // 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback