28 december - 09

Ja, nu ska jag försöka skriva något här. På slutet har jag inte varit speciellt duktig på det, men jag har väl annat för mig också.. haha. Nej men, jag har bara inte känt för att skriva något här.

Min jul var hur mysig som helst, på julaftons kväll var mammas släkt ute vid mormor och morfar, mat, prat och julklappsöppning blev det där. Vi kom hem typ 23.00 och då kunde jag verkligen inte sova, som när man var liten.. Alla grejer man fått under dagen var man bara tvungen att prova då, ända in i natten. Nu hade jag inte några sådana grejer eftersom att jag blivit äldre, då är det pengar och inte leksaker man vill ha. haha :) Hade jag fått en barbiedocka så hade jag nog blivit väldigt besviken och förvånad! haha.

På juldagen åkte vi ned till morbror för att äta lite julmat och bara umgås. Slutade som vanligt med att jag lekte med kusinerna, och bilbanan var nog kvällens höjdpunkt! haha. Tror aldrig att man kan bli för gammal för en sån..


På julaftonen/juldagen var jag lady in red!



ALLTSÅ... JAG BLIR HELT JÄVLA STUMM:), jag bara älskar denna bild, lady in red<3, du får mig att bli tårögd, och ska du va ute å glida på semester, hahaha, orättvist:)



2010-01-06 // 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback