26 juli - 09

Nu ligger jag här i sängen med datorn i knät, riktigt härligt. Vaknade ganska tidigt imorse och vädret gjorde mig som vanligt besviken. Det regnade faktiskt, ovanligt va? Nej inte det minsta, när kommer sommaren egentligen? Jag tycker inte ens det märks att jag har sommarlov nu. Förutom att man inte behöver åka till skolan varje dag.

Aja, idag har mamma, moster och jag varit en sväng till Ludvika. Åhlens var den enda affären som hade öppet, men det dög gott och väl för oss. För i alla fall jag tycker att det finns snyggare kläder där nu än förut. Det var ju en riktig rea också,  då blir det ännu roligare att shoppa. Jag ska lägga in bild på grejerna jag köpte idag, men de kommer lite senare. För jag orkar inte gå och hämta sladden till kameran :) jag bjuder så länge på en bild på mig själv!



du är så fin =)

2009-07-27 // 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback