29 juli - 09

Vaknade ovanligt tidigt tidigt idag om man tänker på hur sent jag somna inatt. Men nu har jag hela dagen framför mig och det känns ju underbart. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på nu, men senare ikväll blir det i alla fall att kolla på Derbymatch på Herosvallen. Det är Smedjebacken mot Ludvika. Förra matchen gick inte så bra, hoppas det går bättre denna match. Jag är förberedd på att jag måste se ut som en Michelingubbe ikväll. För det blåser alltid så himla kallt på Heros, och det beror på sjön Barken som är precis vid planen. Men det är i alla fall fint där, huvudsaken? :)

Sitter just nu och kollar på ztv för där är det morronmix. Det betyder att man kan få mycket tips på bra låtar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback