30 juli - 09

Jag saknade bloggen alldeles för mycket, så nu sitter jag faktiskt vid den stora datorn. Mamma och jag har hunnit vara i Ludvika sen senast jag skrev. Köpte mig en ny svart bh och mamma en bikini. Sedan matshoppade vi lite, för sådant behövs varje dag faktiskt. Efter det har jag inte gjort så mycket, eller har kollat på en film på TV1000. Tyvärr vet jag inte vad den hette, vet bara att den var sjukt bra!

Imorgon drar Cissi och jag till Borlänge och går runt på kupolen lite. Blir riktigt riktigt trevligt :) En hel dag med världens bästa!



Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett tandsmycke.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-tandsmycke.html



Var gärna med =)

2009-07-31 // 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback