6 juli - 09

Nu är första dagen avklarad på jobbet. Skönt som sjutton tycker jag. Inte var det så drygt som jag hade trott heller. Amanda och jag blev i alla fall jobbarkompisar. haha. Vi fick äran att vara nere på heros, INNE i Smedjehallen. Där fick vi byta näten som finns mellan planerna. Jag kan bara säga en sak, sliten tjej! Det var drygt som sjutton att ta bort "hållarna". haha. Blåsor och svullna fingrar består mina händer av just nu.. Men jag får pengar för smärtan, inte fy skam! Lunchen blev lite problem eftersom vi bara har en halvtimme, så vi drog till Hamnkiosken och köpte Muffins och Coca cola. Det blev helt enkelt vår lunch. Imorgon ska vi fortsätta inne i hallen, sedan blir det att rensa ogräs vid fotbollsplanen skulle jag tro. Men inte fy skam det heller.. haha.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback