8 juli - 09

Har precis kommit upp från bastun och duschen. Idag var det helt underbart att basta, man blir att känna sig så ren efteråt. Men vissa gånger klarar man inte av att sitta ner så länge, istället börjar det krypa i benen. Då har jag lärt mig att man ska gå ut och ta en dusch istället. Nu luktar hela rummet vanilj, jag har en bodylotion från Oriflame som luktar vanilj. Jag bara älskar den! Tyvärr har den slutat säljas, men jag hade turen att få tag i 4 st. Det lär räcka ett tag i alla fall.

Jag har kommit på att jag är fett stolt över mig själv. För ett tag sen bet jag på naglarna, och det har jag gjort så länge jag kan minnas. Titta nu, har inte bitit på ett tag. Jag gillar verkligen resultatet! :) Blir faktiskt att känna sig mer fräsch med längre naglar, tro det eller ej.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback