8 juli - 09

Nu är äntligen den tredje dagen avklarad på jobbet, det betyder att vi bara har en dag kvar denna vecka. Vi slutar klockan ett om vi inte tar någon lunch. Då står jag gärna över den faktiskt! Idag har vi i alla fall fått rensa ogräs hela dagen. Det värsta med det är att man står böjd hela tiden. Ryggen gör ganska ont nu, och jag har svårt att sträcka på mig. Får se hur det går imorgon, då det blir skitväder och fortsatt rensning. Vi hade riktigt tur med vädret idag! Solen var framme hela tiden, och vi jobbade i t-shirt. Så fort vi slutat och satt oss på cyklarna började det regna. Hoppas vi har lika tur imorgon! :)

När jag kom hem åskade det. Jag är fett glad att det inte kom någon smäll tidigare. För rädd som jag är hade jag nog börjat grina. haha. Finns inte så mycket att göra när det åskar, så jag la mig på soffan. Givetvis somnade jag, det var riktigt härligt faktiskt. Senare idag blir det nog bara tv, och sedan sova tidigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback