9 juli - 09

Just nu är jag en glad tjej! Mamma kom nyss hem från affären, och hon hade köpt tidningen "SOLO" till mig. Nu tänker nog säkert ni, det är väl inget speciellt med det. Jo för mig är det det. Jag har letat efter just det här numret av tidningen men det har varit slutsålt överallt. Kollade t.ex. på Sollerön. Där fanns en tidning kvar, men någon hade snott armbandet och läppglanset som hörde till. Jag förstår inte hur folk kan vara så fräcka! Men nu har jag i alla fall min tidning + armband och läppglans. 

Egentligen borde jag nog fixa en prenumeration på just den tidningen. För då behöver det inte bli såhär, utan då får jag istället hem tidningarna på posten. Mycket smidigare! Finns det någon annan där ute som är helt beroende av Solo och bara älskar tidningen? :) Här har ni i alla fall en!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback