Är det sommar nu?

Nu ligger jag här i sängen och kollar på filmen Störtkär som går på 3:an. Riktigt bra är den, men just nu är det paus. Tidigare var jag på fotboll, Smedjebacken-Östansbo. Det var riktigt kallt att stå ute i den regniga vädret. Dock  blev det 3-2, så det var i alla fall bra. Nu börjar filmen igen, så måste kolla på den lite :)


Billig bloggdesign till salu hos mig just nu! Välkommen att titta :)

2009-07-21 // 23:03:34
» Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-07-22 // 01:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback