det finns inget dåligt väder..



Nu har det regnat precis hela dagen, har faktiskt tröttnat. Jag är tyvärr en sån person som oftast gnäller på vädret. Förut klagade jag alltid, även fast det var varmt. Nu har jag lärt mig uppskatta sommaren och värmen. Känslan av att kunna gå i shorts och linne utan att frysa. Det är helt underbart! Men det är som alla säger, det finns inget dåligt väder. Bara dåliga kläder. Det stämmer väldigt bra tycker jag. Hade t.ex. regnbyxor på mig idag till jobbet. Annars tycker jag det är "töntigt" att ha det. Men jag upptäckte att även fast man får putstjärt så är det riktigt behagligt att ha ett par på sig.

För det första, man blir inte blöt. Då blir man oftast inte heller kall. Det är ju faktiskt helt perfekt.


fin bild!

2009-07-10 // 08:22:22

finig bild!

2009-07-10 // 08:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback