En lyckad dag..

Nu har jag precis kommit hem ifrån Ludvika. Det har varit riktigt trevligt. Först åkte Becca, Lisa och jag till Emilia. Eller vi blev snarare avsläppta sedan mötte hon oss. Vi spelade först lite wii, och jag vann mot alla förutom Emilia.. Måste bero på att jag hade otur ;)

När vi hade spelat lite wii var det dags att äta. Först åt vi grillad kyckling och klyftpotatis. Till efterrätt blev det kladdkaka, med sirap och marshmallows i. Det var riktigt gott, både maten och efterrätten.

Efter maten blev det lite fix och trix inför bion, men det var egentligen bara Emilia som fixade sig. Vi andra nördade lite framför hennes tv. När hon var klar med allt fix så fick vi skjuts till bion. Superbra platser, och filmen var helt okej. Jag tycker den var bra, men slår absolut inte de andra filmerna.


lisa och becca


jag och becca



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback