3 juli - 09

Nu har jag kommit hem från Gesunda, dagarna där har varit sjukt mysiga. Kom dit på dagen i tisdags och jag kommer
faktiskt inte ihåg vad vi gjorde mer den dagen. Eller på kvällen åkte vi till Mångberg och tog oss ett kvällsdopp. På onsdagen åkte vi in till Mora en sväng. Blev en hel del inköp för min del, köpte mig faktiskt en ny pyjamas!

Igår åkte vi direkt till Mångberg och solade och badade. Det var hur skönt som helst! Man fick även en hel del färg! Senare på kvällen tog vi en promenad, eller jag cyklade till Sollerön. Vi hade tidigare bestämt att vi skulle äta på restaurangen "Jugen Jon". Jag beställde lövbit och pommes frites, det var riktigt gott. Men ack så mätt jag blev.

Idag har dagen spenderats i Mångberg, riktigt härligt. Vädret kan man inte heller klaga på. Sedan var det bilresan hem, den gick väldigt fort för jag råkade somna ett tag. Jag har i alla fall haft super bra dagar i Gesunda!

Lägger även in några bilder som ni kan få kolla på. :)













kikar in och önskar en fortsatt trevlig dag!

2009-07-04 // 15:22:54

sv: jodå, allt bra här!

vad har du för dig? :-) <3

2009-07-05 // 02:44:13
» Jenny

mysiga bilder :)

2009-07-05 // 14:11:44
» moa

va fina bilder , är allt bra med dej ? (:

2009-07-05 // 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback