Första dagen på sista veckan..

Nu sitter jag här och är pigg som en lärka. Klockan är 04.35 och det känns lite konstigt att jag är vaken nu. Grejen är den, Curry spydde för ett tag sen och då vaknade jag. Stackarn hade försökt väcka mamma och pappa, eller de vakna men trodde bara att han gnällde för att han var hungrig. Men så var inte fallet. Tur att min dörr var igendragen så han inte kom in hit. För jag om någon hade fått panik om han spytt  här inne. Blä! Nu ligger stackarn utanför min dörr men jag vågar inte släppa in han.

Ute öser regnet ner just nu, det är inte speciellt kul. Helst när man vet att man har ett "utejobb" idag. På tal om det jag har bara måndag-torsdag kvar. Sedan är jag äntligen klar med att jobba, känns riktigt härligt. Dessutom slutar jag 13.00 på torsdagar men brukar bli mycket tidigare.


» Blixt

hehe ja verkligen=D inte för att jag har ngn eller så men dom är ju söta ändå ;P

2009-07-20 // 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback