Mycket härlig dag!

Idag var det riktigt tungt att gå upp, det kändes som att mina ben var gjorda av sten. Jag lyckades till slut ta mig upp och få i mig en liten macka och ett glas juice. Sedan blev det en "skön" cykeltur ner till Heros. Där var dörrarna låsta, så vi fick sitta ute i blåsten och vänta. Sedan kom Hoffman och då fick vi reda på att vi skulle få göra något i ishallen. Det stämde, vi fick skura hela golvet med skurmaskinen. Det gick väl sådär måste jag säga. Alla märken som finns på planen drogs av lite pga. skrapan på skurmaskinen.

Sedan har vi inte gjort så mycket mer idag, vi har fikat, sovit och rensat lite ogräs. Vi fick sluta klockan två och egentligen skulle vi sluta halv fyra.

Nu sitter jag här i köket och gäspar lite för mig själv. Drygt att vara morgonmänniska.. haha. Ikväll blir det att kolla fotboll på Hagvallen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback