Nu kör vi igen..

Nu har jag blivit av med första dagen på sista veckan. Känns otroligt skönt att jag har tre dagar kvar, sen är jobbet klart. Kan knappt beskriva min glädje. Idag har Amanda och jag fått skura Smedjehallen, igen. Denna gång lyckades jag även åka ut ur hallen och sedan backa in i skrubben. Det första Hoffman fråga var:
- Vart sitter bucklorna?

Taskigt eller hur? haha. Jag hade allt under kontroll men ändå lyckades både Amanda och jag bli nervösa.

Sedan fick vi "turen" att städa Smedjehallens enda kontor. Där var det nog inte städat på flera år vill jag lova. Glasrutorna hade inte blivit rengjorda sen 1977 eller vad han sa. Det behövdes verkligen nu kan jag säga! Nu skiner hela Heros, men är någonsin.

När jag kom hem slängde jag mig direkt på soffan, var riktigt nära att ögonlocken slogs ihop. Dock lyckades jag hålla dem öppna för filmen "Se upp för dårarna" gick på tv:n. Jag har älskat den filmen sen första gången jag såg den.

Nu har jag precis tagit en dusch och jag sitter här i enbart ett badlakan. Blir snart att fixa iordning sig lite för kvällen, med hudlotion och pyjamas. Sedan blir det att bänka framför tv:n. Idag är det Lipstick Jungle och Prison Break som visas hos mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback