Nu vill jag inte vara sjuk..

Nu är äntligen sista dagen fixad och klar på jobbet. Idag har vi faktiskt inte gjort mycket alls. Först sov vi i 1,5 timme, sen rensade vi lite ogräs, sedan blev vi bjudna på glass och pizza. Det var alltså inte speciellt ansträngande dag. Jag tycker det var skönt faktiskt, för jag mår inte så jättebra.

Igår när jag hade varit ute lite så började jag få jätte ont i halsen och ryggen. Pappa masserade mig och hade på lite Voltaren.Jag gick och la mig ungefär klockan nio. Måste ha somnat direkt, för när mamma kom hem från jobbet halv tio, blev jag väckt. Hon tyckte jag skulle kolla febern eftersom att jag var varm som en kakelugn. Det visade sig att jag hade feber, så fick sova med ett lakan över mig bara. Kallt!


» Blixt

SV: Ja =)



Sista dagen på jobbet är så jäkla skön tycker jag!=D

2009-07-23 // 13:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback