Ögonen svider, men jag är glad ändå!

Nu har jag precis ätit tacos. Det var hur gott som helst, och det är ju faktiskt min favorit mat. Så gott och så nyttigt! Skulle jag vara tvingad att leva på en maträtt i resten av mitt liv, skulle jag inte ens tveka. Svaret är tacos! Dock är det väldigt kladdigt att äta. haha.


Mina ögon mår inte alls bra nu. De är helt röda och svider som sjutton. Det är min allergi som busar lite, men sånt kanske man får tåla. Det var för några år sedan som jag började känna för gräs. Nu för tiden blir det bara värre och värre för varje år som går. Grejen är den att jag hatar att ha vätskor i ögonen. Tycker det är så obehagligt. Men det är det enda jag kan göra för att det ska sluta klia. Eller det slutar aldrig, men blir bättre!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback