Sommar sommar sommar..

Nu har nästan hela dagen gått. För en gångs skull har man kunnat vara ute utan att bli genomblöt. Jag har varit ute och tagit lite kort. Blev mest på mig själv men även på en fluga. Mamma och jag har även hunnit med att ta en cykeltur, skönt var det. Vi cyklade förbi vid ICA och handlade lite smått. Sedan var det bara att börja trampa hemåt. Sista backen blev riktigt jobbig, jag fick lite svårt att andas och började hosta. Det beror nog troligen på körtelfebern som jag hade för ett tag sen. Jag mår fortfarande inte helt bra efter de veckorna. Usch så dålig har jag aldrig varit i hela mitt liv, men det har i alla fall gått åt rätt håll nu efter.

Pappa, David och Elene har varit och spelat golf i Gränges idag. När de kommer hem blir det grillat. mums!

Tänkte att jag kan bjuda på lite bilder från idag, sommarfeelings!



flyg fula fluga flyg.. och den fula flugan..... satt kvar. haha









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback