Sommaren är kort..

Nu sitter jag här och tar det lite lugnt, ska snart trycka i mig något litet till frukost. Sedan måste jag börja fixa iordning mig, för ungefär klockan 3 drar Lisa, Becca och jag hem till Emilia. Innan vi åker dit ska  Lisa och jag gå och köpa lite dricka.

Vid Emilia ska vi äta mat och förhoppningsvis ha det riktigt trevligt, senare på kvällen blir det att gå på bio. Filmen som visas är Harry Potter och halvblodsprinsen. Mina förväntningar är väldigt höga på den filmen, för hittills har jag älskat varje Harry Potter film. Men jag har hört att många har varit besvikna på den här filmen, hoppas verkligen inte att det stämmer!

Jag kom nyss på att det redan är den 18 juli, och snart är verkligen sommaren slut. Vi börjar skolan om en månad, eller om man ska vara petig så börjar vi skolan om en månad - en dag. Det känns verkligen inte kul.

Dock fyller jag år snart, men jag kan tänka mig att vänta liiiiiite med det.


» blixt

åhh jag håller med... sommar är verkligen kort.. =/

2009-07-19 // 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback