Två veckor gjorda..

Nu är äntligen två veckor gjorda på jobbet. Har bara en kvar och det känns extremt skönt!  Hade dock varit skönare om även den sista varit klar nu. Idag har Amanda och jag rensat ogräs och fikat. haha. Vi har börjat bli vana med det nu, att alltid sitta inne i personalrummet. Fick sluta tolv idag, och då tog vi oss en dryg cykeltur hemåt. Motvind och regnet i ansiktet, men båda kom i alla fall hem.

Jag satt mig direkt och pillade lite med datorn, trodde att kameran inte funkade. Men fick till slut igång den! Sedan blev det duschning och fix. Efter det drog mamma, pappa och jag ner till körskolan. Där gick vi på en handledarkurs, så nu jäklar ;)

Nyss gjorde jag varma mackor i ugnen åt oss i familjen. Blev faktiskt överraskat goda! haha




Jag bjuder på en bild från min bärbara dator. Finns inte internet på den än, så usb-minne funkar perfekt! :D


» Alice

Söt blogg!

Älskar ditt hår btw.

2009-07-16 // 23:52:52
» Sissi

söt du är, jättefint hår! :)

2009-07-17 // 21:32:50
» Blixt

har du kul på jobbet? =)

Jag har också gått handledarkurs =P jag tycker det var jätte tråkigt ^^



Du va jätte fin i håret =)

2009-07-18 // 12:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback