Vad har hänt med mig?

Nu sitter jag här i min säng och klockan är 09.15!! Vaknade ungefär 08.50. Jag förstår liksom inte vad det är för fel på mig, jag har aldrig vaknat såhär tidigt när det är lov. Eller när jag jobbar är jag ju tvingad, men inte nu. Men på ett sätt känns det skönt att vakna så här tidigt. För det första har man hela dagen ledig då, och för det andra kanske jag blir lite mer pigg när jag ska upp till jobbet imorgon. Vi får väl se hur det blir med det.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vädret ser i alla fall inte alls bra ut. Det blir kanske att ta det lugnt och slå på någon film. Nu var det ett tag sen jag kollade på film faktiskt, eller okej jag var på bio igår. Men det tycker i alla fall inte jag gills.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback