Vidal sassoon nano?

Nu är det dags för mig köpa en ny plattång. Hände ju en liten olycka med mina gamla. Jag råkade trampa sönder den, dock var det ganska längesen. Men jag har klarat mig utan plattång, ända till nu. Har kollat på några men jag har ingen aning om vad jag ska köpa för sort.

Jag har kollat extra mycket på en Vidal sassoon nano. Just för att den är så liten men verkar också ganska bra.

Är det någon som har just den plattången? Isåfall, vad tycker ni om den? Eller har ni något annat tips på en bra  plattång? :)



Vidal sassoon nano



» Hanna

*svar:* haha, jag tror inte att jag skulle våga (A)

2009-07-28 // 13:27:25
» stina

jag äger ingen sån plattång men flera av mina kompisar har den och jag har provat den. Jag personligen tycker inte att den är bra. Om man inte har så jättelockigt hår funkar den bra ! Jag använder Björn Axén by obh nordica och det är den absolut bästa plattången jag har haft. Den är gansdka dyr men värd vartenda öre ! :)

2009-07-28 // 13:29:03

hej, jag hade struligt med mitt hår för drygt 1 år sedan.

Jag fick panik över att köpa en platt tång. Jag va tvungen att ha den SNABBT. Jag gick ner på Clas Olssons å där hittade jag en, Den kostade 149 kr men den va fakriskt bättre än den dyra som min dotter hade haft. Den vart varm super fort och den förstörde inte mitt hår. Den är faktiskt bra, kanske inte den super bästa kvalitets sakern eftersom det inte är nått specifikt märke men till och med min svägerska som är frisör sa att hon tyckte den va mycket mycket bra för det priset. Hon trodde att dens kulle vara helt värdelös men hon har den själv nu. Hon säger att den är ju inte lila bra som hennes som hon har i sin salong som kostar flera hundra kronor men den är bara ett snäpp under. Hon använder den fakriskt privat själv nu.

mvh smulan

2009-07-28 // 13:49:07
» fanny

Hejhej!

Jag har väldigt lockigt hår & jag vill rekomenera en plattång somjag andvänder. Den heter

"Remington Pro Slim Ceramic 230" & den håller håretr platt & det blir lent. Riktigt bra!

kramisar.

2009-07-28 // 14:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback