17 juni - 09

Nu börjar jag om här igen, har hoppat fram och tillbaka mellan olika bloggar. Men nu har jag förstått mig på hur man gör egen design här på blogg.se. Ni behöver inte klaga på designen jag har just nu, jag gjorde den bara för att ha något. Känns faktiskt kul att äntligen få göra en "personlig" blogg! Det är klart, man skulle kunna säga att alla bloggar är personliga eftersom man skriver själv.

Idag hämtade jag kusinerna på dagis och fritids. Var faktiskt lite nervös innan, för jag visste inte riktigt vilket dagis det var. Som tur var följde mamma med mig, så det gick lysande. Tog hem kusinerna hit och vi hann med förvånansvärt mycket. Började med att vi tog oss en liten promenad ner till Shell och köpte varsin glass. Som vanligt skulle dem ha den dyraste glassen! Dock var det mamma som betalade så det var lugnt. Sedan gick vi hem och körde en liten fotbollsmatch, och när jag var nära att vinna ville dom sluta. Då lekte vi "katt", det var ... kul. haha. Efter några minuter av "kattleken" började det blåsa kallt ute. Så vi drog in och spelade lite spel och kikade på Disney Channel. Helt klart en händelserik dag, men nu är jag ganska slut.

Mamma och jag drog senare ner till hamnen och tittade lite. Strömsholms kanal öppnade idag och det var några gymnasiekillar från Täby som hade ett projektarbete. Dom hade byggt en flotte med en stuga på, en husbåt alltså? Men enda sättet för att den skulle gå framåt var att någon trampade. Killarna skulle trampa igenom hela kanalen ända till Stockholm, lycka till säger jag! Dom kom knappt ut från hamnen.

Nu har jag skrivit första inlägget och jag ska faktiskt försöka uppdatera ofta. Men vi får se hur det blir med det, jag brukar glömma. Det får i alla fall vara bra för den här gången nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback