18 juni - 09

Jag satt uppe nästan hela natten för att försöka fixa designen här på bloggen. Men det gick inte riktigt som jag ville, så ni får stå ut med det här utseendet ett tag till. Det är faktiskt första gången någonsin som jag gör om en bloggdesign.


Nog snackat om det, idag vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle vilja göra någonting kul, för det känns så jäkla segt med allt här. Var ju först tänkt att jag skulle vara utomlands nu, men tyvärr blev det inte så. Resorna är ganska dyra eftersom vädret här i Sverige inte är på topp. Igår var ett undantag, jag kunde t.om. gå ute med linne och shorts. Får väl tacka att man i alla fall fick ett smakprov på den svenska sommaren.

Nu till helgen är det midsommar, och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Händer det något speciellt här i Smedjebacken? Vad ska alla göra? :)



lägg in lite bilder på dig eller dina kläder..

2009-06-18 // 14:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback