19 juni - 09

Jag har tråkigt, så det får bli ett till inlägg här. Sitter och väntar på att maten ska bli klar, det blir grillat! Dock kommer det nog ta ett bra tag till. Får väl underhålla mig med datorn under tiden helt enkelt. Jag lyssnar just nu på Milow - Ayo technology. Hur fin är inte den låten på en skala 1-10? Jag tycker helt klart 10, om inte mer.

Förövrigt, nu har det snart gått en vecka på sommarlovet. Det går alldeles för snabbt! Om två veckor börjar jag jobba som parkarbetare och tjänar som en barnarbetare.. Men det är i alla fall lite pengar, huvudsaken enligt mig. Blir att jobba tre veckor och sedan får jag tre veckor ledigt innan skolan drar igång igen! Det blir nog bra, hoppas jag. Nu har jag blivit av med några minuter och nu hade jag tänkt gå ut och vara lite social med alla som är här. Föresten, det blir bra sen när jag har köpt en bärbar dator. Då kan jag blogga när jag sitter ute också, det längtar jag till faktiskt! Sitta i gräset och få leka lite med datorn skulle inte vara fy skam! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback