22 juni - 09




Idag har det varit bra väder nästan hela dagen igenom! Tog en cykeltur med mamma och moster på dagen. Vi cyklade först ut till mormor och morfar i Flatenberg. Båda småkusinerna var där, och som vanligt ska de hänga på mig. Det blev ett kort besök, vi cyklade hem igen. Vi tog en omväg förbi kyrkogården, vet egentligen inte varför. Antar att det är för att mamma tycker det är en "finare" väg. Om man bortser från alla hål i asfalten skulle jag vilja säga. När vi kom hem la jag mig ute i hamocken och sedan bestämde sig mamma och jag för att kolla på Mamma Mia. Det är helt sjukt vad den filmen är bra! Den får en att bara vilja åka utomlands ännu mer, så himla fin miljö. Många har sagt att jag är väldigt lik huvudpersonen Sophie (Amanda Seyfried) ibland. Jag ser faktiskt inte en enda likhet, men vad tycker ni? :) 

När filmen var klar tog mamma och jag en till cykeltur. Riktigt skönt var det faktiskt! Nu sitter jag här i min ensamhet, funderar på att slå igång en film. Men vi får se hur det blir med det!


Åh... Jag älskar den filmen!!! Kollade på den i helgen faktiskt xD ;)

2009-06-22 // 21:54:50

2009-06-23 // 00:39:25

Du är faktiskt riktigt lik hon i ansiktet :)

2009-06-23 // 00:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback