27 juni - 09



Gårdagen var hur bra som helst! Lisa och jag tog bussen upp till Ludvika, och vi lyssnade direkt på Magnus Carlsson. Hade inte så stora förhoppningar om det uppträdandet, men det var verkligen jättebra! När det var klart ställde sig Becca, Cissi, Sara, Lisa, Dennis och jag och pratade lite. Helt plötsligt kom två st från The Poodles och ställde sig bredvid oss. Efter mycket tjat gick jag fram och frågade om vi kunde få ta ett kort på dem. Sångaren sa självklart och sedan la han armen runt mig. Sara ville också bli med på kortet, och hon kom inte fram i folkmassan så han stod ett tag och höll om mig. Men till slut fick vi ett kort och det gjorde våran dag. haha.

Sedan lyssnade vi på massa band under kvällen, t.ex. Drängarna, Ebba Gold och The Poodles. Hur bra som helst var det. Vädret var på topp och likaså humöret. Fixade även drängarnas autograf! Lisa och jag valde att få autograferna på bröstet. Alltså, ovanför bh kanten. hahaha. Dock tyckte en av Drängarna att vi var porrisar. Det kanske är sådant man får räkna med! haha.

Jag måste i alla fall tacka alla för igår. Det var hur trevligt som helst. Särskilt tack till Lisa som stod ut med mig ända till klockan 2 :D haha.

Nu sitter jag här och taggar för ikväll. BJÖRN ROSENSTRÖM! <3


här kommer ett speciellt tack till dig som stod ut med mig hela kvällen! Jag älskar dig så mycket älskling<3 du är rent ut av bäst

2009-06-29 // 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback