glad midsommar!



Glad midsommar på er alla :)

Idag har jag ätit lite smått med familjen och några till. Mycket trevligt lär jag säga. Jag tycker det är så himla mysigt att träffas och bara sitta och prata lite. Efter maten åkte moster, mamma & jag ner till Hembygdsgården, dock var vädret inte så bra. Men ingenting kan hindra oss! På hembygdgården var det sång, majstångsresning och dans. När allt var klart där åkte vi hem och tittade på fotboll. Det var Sverige-Italien som tv:n bjöd oss på. Tyvärr förlorade Sverige, måste ta nya tag nu!

Nu sitter jag här och bara njuter, jag vet inte riktigt varför. Jag har tidigare inte haft några sommar"feelings". Men idag, då finns det några. Det är nog tack vare alla fina blommor. Får se vad som händer ikväll, något borde jag hitta på. Jag hoppas alla får en jättebra kväll, men ta det lugnt! :)


» Ante

Glad Midsommar :D

2009-06-20 // 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback