Midsommardagen

Nu har jag precis vaknat, somnade faktiskt inte förrän 4 inatt. Men nu har jag fått den skönhetssömn som jag behöver. Sitter just nu med en kopp rabarber te och bara njuter. Ska försöka få i mig en macka eller lite yoghurt snart också. Men på något sätt känner jag mig alldeles för trött för att äta. Brukar faktiskt bli så för mig vissa helger, men då är det bara att bita ihop och trycka i sig något. För, äta bör man annars dör man.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog i alla fall ta mig en promenad, för jag behöver verkligen det nu. Var längesen jag gjorde det nu, pga. det dåliga vädret. Men idag har jag ingenting alls att skylla på. Nu ropar mamma, då är det bäst att gå dit. Jag skriver nog antagligen lite senare idag :)


» Diza

Fin blogg <3

2009-06-20 // 13:06:14

Snygg blogg Linnea:D Du är så himla snygG!!

2009-06-20 // 15:02:30
» JW

Äta gör man, ändå dör man.... :d

2009-06-20 // 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback