23 juni - 09



Idag var mamma och jag till Kupolen. Där var det ENORMT mycket folk, de flesta kom från P&L för jag såg armbanden. Ibland när jag är bland för mycket folk kan jag få lite halvpanik. Det fick jag idag, så det blev att gå i affärer i ca. en timme. Men det spelar ingen roll, jag hittade ändå lite saker. Köpte mig två nya nagellack ifrån Depend. Båda hade en nyans av rosa, det kommer bli fint nu till sommaren.

Köpte mig även en fransklänning på Cubus. Har länge gått och kollat och tyckt att alla klänningar med fransar har varit skitsnygga! Därför slog jag till idag när det var ett riktigt pangpris. 99 kr! Jag är helt klart nöjd, och nu jäklar kommer det inte vara svårt att missa mig ;)


Dem där klänningarna ser så himla sköna ut!

2009-06-27 // 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback