14 november - 09

Idag har mamma och jag varit på mobiljakt. haha. Först åkte vi till Ludvika och hämtade min telefon som varit på reparation. Dock behövs som sagt ett nytt batteri, men det ska jag inte köpa. haha. När jag hade fått den åkte vi till Borlänge, för där skulle mamma hämta sin mobil som varit på reparation. När vi fått den gick vi i lite affärer, men jag köpte ingenting. Eller jo, jag köpte mig ett lip smacker med coca cola smak. Alla kanske inte vet det, men jag är helt beroende av cola. Så det var helt självklart att jag skulle ha ett för läpparna.. Jag öppnade direkt, och mums va gott det var. haha. Är kanske inte meningen att man ska slicka upp det direkt, men jag kan inte låta bli. haha.

Nu har jag precis plockat ihop lite på golvet, nu kan jag gå igen. haha. skönt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback