24 november - 09

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka, jag ska följa med upp till Ludvika. David och hans klass ska redovisa om deras utlandspraktiker. Det blir nog intressant, ELLER? Efter det ska jag hem och ta det lite lugnt, får se hur lång tid det tar..

Idag hade vi idrott i skolan, gymnastik! Jag tänkte imorse, gud va skönt det är med idrott på högberget när man inte har gymnastik. Sedan har man oturen att få det! Jag har tröttnat på det efter Berga, flera månader med bara gymnastik. Vi var även tvungna att redovisa på något sätt, antingen, ringar, matta eller räck.. Jag valde ringar och klarade det! Trodde att det var slutet på min gymnastik, men icke sa nicke.. haha.

Jag tänkte att ikväll ska jag lägga in en dagens klädsel.. Nu var det längesen! haha. Ska jag kanske skärpa mig? :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback