26 november - 09

Nu har jag inte skrivit på någon dag. Men jag har inte riktigt haft tid! I tisdags åkte jag upp till ABB industrigymnasium direkt efter skolan, eller först åkte jag hem och åt. David och hans klass hade redovisning om deras utlandspraktiker. Det var faktiskt riktigt intressant att sitta och lyssna på! På ett sätt är det väl synd att jag inte går där, men bara på ett sätt! Och det är att man får åka och praktisera utomlands..

Igår var Lisa och jag med matrådet dit skolmaten görs.. Det var inte så speciellt intressant, mest äckligt. haha. Efter det åkte jag hem och plockade iordning på rummet och försökte fixa en 50-tals frisyr. Efter att ha slösat ungefär 1 flaska hårspray så gav jag upp. haha. Senare på kvällen kom Lisa hem till mig och vi gjorde iordning oss, sminkning, klädsel och håret.

Sedan åkte vi upp till Ludvika klockan 21.00 för att gå på Sune & Doris festen. Vi var nästan först där, men vi gick ändå upp och dansade. Vid 22.00 kom nästan alla andra och då började det även spelas discomusik. Blev lite roligare dans då faktiskt! haha. Träffade många trevliga människor också, det var ju kul! Var kvar till 02.00 och sedan åkte vi hem. Tack alla för en superbra kväll! Dock kunde den blivit mycket bättre, hade jag tagit bort vissa delar av kvällen och lagt till något annat..

Idag vaknade jag ungefär 13.45, skönt att få sova ut lite! haha. Men ännu skönare att vi var lediga från skolan idag!



haha, najs bild gumman ;)

det var en bra kväll<3

2009-11-27 // 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback