30 november - 09

Idag är det sista dagen på denna månad. Det känns helt sjukt, jag tyckte det va nyss jag skrev här att vi nu hoppar in på en ny månad.. Men det är ändå skönt, att kunna lägga denna månad bakom sig. För den har faktiskt varit en riktigt skit månad. Nu ska vi vara positiva till den nya!

Idag åkte Lisa, Becca och jag upp till skolan vanlig tid, fast vi hade sovmorgon. Vi tänkte att vi kunde vara duktiga och göra svenska frågorna. Jag hade gjort alla förutom 3 st och då hängde sig hela servern. Det enda jag kunde göra var att stänga av datorn, och då försvann allt jag gjort. USCH! Men men, det är som det är. Tekniken kan man aldrig lita på! haha. Det har jag börjat lära mig nu..

Sedan har jag haft 45 min företagsekonomi och ett utvecklingssamtal! Även en mattelektion, och då var det bara repetition till det 4 timmar långa Nationella provet som vi har nästa vecka..


Nu har jag börjat tröttna på pq - formeln!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback